Rekmont har hatt gleden av å utvikle ny logo og ny profil for SOLLIFJELLET ALPINSENTER.
I forbindelse med at Rekmont i slutten av 2017 designet nye nettsider til Sollifjellet Alpinsenter, falt det naturlig å utvikle en ny og tidsriktig logo for Sollifjellet Alpinsenter. Inspirasjonen for logoen er hentet fra de mange aktiviteter man kan ta del av når man er i Sollia. Logosymbolet er en stilisert «S», og i denne ligger det bakt inn elementer som slalåmski, kjelke-meier, solen, fjell og ikke minst slalåmløyper. Den gule fargen er hentet fra solen, som har sin naturlige plass i navnet til Sollia. Logoen fremstår som sporty og tidløs og vil bli implementert i alle flater og produkter i regi av Sollia Alpinsenter.
Vi har valgt å fokusere på navnet «Sollia», siden det er det folk flest bruker. Navnet «Sollifjellet» og ordet «Alpinsenter» vil derfor over tid fases ut. Kunden er strålende fornøyd med jobben, og ydmykt må vi si at vi også syns at sluttresultatet ble veldig bra.
Vi takker så mye for oppdraget!